Friday, April 22, 2011

::kerinduan yg teramat::



assalam sume...uwaaaaaaaaa (serius mau nangis)....taktau nk ckp apa dh skrg nie...yg pasti sya rindu dia sgt2.....hhuhuhhu...1st time kami dipisahkan tnpa mesej n kol dikala kasih syang kami mekar...biasanya...klo tgh berperang tue kn....mesti mengajuk takmau angkat phone... takmau bls mesej...tp skrg..padan muka aku kn..kena tggal...oppsss...bukan utk selama2nya yer... sekejap nyer...sebab mr cinta join opis trip g china....

nk tau perasaan aku skrg???stress+sedih...biarla org kata aku nie ngengada ker apa ker... tp mmg aku takleh nk sorokkn perasaan nie....sinila tempat aku lauhkan perasaan..huhuhu... itu pn klo aku rajin la kn...klo mls...means aku akan update kt fb...:)

syg...u know wht?? i really miss u..miss u sgt2 syg...plss mr masa..berlari la anda dgn pantas... yeaahh...yeaaahhh....lari...larii..laaaarrriiiiiii......lambat la ari rabu nk muncul....kihkihikihk.... moga2 aku bz hari demi hari....spaya aku tak terlalu ingatkan mesej2 dr mr cinta... klo tahun dia, mr cinta g bandung...dia ada gak kol aku...tp kali nie mmg xde langsung... agak2 dia ok ker tak erk kt sana....dia sejuk kot sana..sebab katanya b4 pergi china aritue...suhu cina sejuk sesgt2...take care yer syg....miss u n love u so much....

yg menjadi lebih klakar...pg td...masa mr cinta kol gtau..dia dh kt tangga flight nk terbang... hahhaha....yg aku plak...tetiba sebak bler dgr suara dia...adehllaaaa...mmg takleh nk cp byk2 pn time tue...sebab tetiba perasaan pilu muncul..ciitttt.....hehheeh....terkedu nk lepaskn dia g china smbil mata dh berair2...hahahahah...apo keno la wei ngan aku nie......mr cinta mcm biasa...cool jer...just mesej "syg..dont wori k...doakan abg selamat pergi dan kembali..love u"

~~miss gee terharu~~

sekian!! *malu*

No comments:

Post a Comment