Sunday, January 2, 2011

kursus kahwin :)

yahooooo......1.1.11 detik yg paling aku dan dia tggu2kan....heheh...kami ke zura's akademik for attend kursus kawen....alhamdulillah...sronok sgt....pg2 bgun ngan senyuman yg rasa2 klo diukur..mmg smpai ke telinga...hehehe....sssyyyookkkk.....


ikut pengalaman aku sendiri, aku kursus kat Zura's Akademik kat bangsar. bayaran RM 80 tapi MEMANG WORTH IT. sebab penceramah2 dia best2 belaka, encik md noor selaku pengetua pun jalankan tanggungjawab dia sebagai pembentang prosedur dengan jelas dan tepat (sampai 34 kali ulang ayat yang sama so that kami semua faham camne nak ikut prosedur yang betul) dan pelbagai lagik.....

dan berani aku katakan, nak kawen ni senang je. perjalanan ke arah perkahwinan tu akan membuatkan rasa cam best sangat...happiest moment b4 marriage la... hehehe...

suka dan duka...itula yg dapat aku luahkan setakat nie...suka bler aku akan disatukan dgn si dia...bayangkan tmpohkan persahabatan aku ngan dia selama 7 thun (28.08.04)...huhuhu... byk saat gembira dan sedih kami sama2....then tetiba perasaan suka tersebut menjadi duka....teringat kt mak dan abah...huhuhuhu (meleleh dh air mata nie).....walaupun aku dibesarkan dgn penuh berdikari tp setiap kali cuti atau festival...aku sentiasa berada di bwh ketiak mereka...so pasni??? kemana kah destinasi ku?? adakah dibawah ketiak si suami ku?? hehehehe.....syg..make sure ketiak u wangi mcm ketiak abah tau...ahahahhahahaha.....:))

overall kursus hari nie..mmg best...byk bnda yg aku belajar....susah gak yer nk jd isteri mithali nie...anyway...i'm try my best sayang....plzzz tnjuk ajarku sifu...hehe...

No comments:

Post a Comment