Saturday, January 8, 2011

sogo card

Y.E.S.....Y.E.S....Sogo Warehouse Clearance,awal2 lg missgee dh plan nk p...tak kira...cuti ka...tak cuti ka...nk p jugak!!!! excited over2 wei...hehe...6-7januari 2011 tertera kt pamplet sogo warehouse..kerna terlalu excited nk p...aku trus anta borang cuti pada jumaat 8 januari 2011... ahahahahhaha....


sibuk sgguh mereka2 kn???

actually....tetiba jer rasa lain sgt2...selalu nya..nk masuk jer sogo kena check sorg2..sape2 xde kad takleh masuk kecuali yg ada kad jer...bleh masuk...bg yg xde kad...duk luar beratur wat kad ngan bayaran rm12...huhuhu :)) shopping punya shopping...lastly nampak ramai sgt naik tgkat 7...oohhh apakah yg sedang berlaku....sathu aku..tgkat 7 utk kaunter penembusan jer....tp nk gak tau... lastly aku naik gak....ya ammmmmppuunnnnnn......org ramai gler2...patutla kt bawah org tak ramai sgt2....sume org berpesta membeli belah diatas....uuwaaaaaaaaa...... ketinggalan sgguh diriku nie... tp alhamdulillah..matlamat nk beli dh kesampaian kn..beli ngan kadar mampu sahaja jer... jgn membazir ----> pesanan utk diriku nie...


mereka2 yg kusyuk bershopping!!

aku mabuk dikalangan ramai org2 nie...terasa emo sekejap sebab ramai makhluk manusia... yg pasti mereka lari dr keje..ahahahha....pakai bju kurung sume akak2 yg shopping situ..hehehhe..papepn aku hepi sebab dpt beli ape yg aku dh spend kan...especially to my love...bucuk...ayg belikan baju utk abg...(dia akan senyum + senggih)...so moral of story....klo dia taknk teman g shopping...belikan jer dia pape...cmfirm dia akan bg sokongan utk shopping...kn syg??? u give me a strong motivation last nite rite??hehehehh...

"syg..makn ubat k...nti sok tak larat plak" --> saat aku demam tp semangat lg nk p sogo...

p/s : loovveee u syg...




No comments:

Post a Comment