Tuesday, May 3, 2011

::gadis melayu::

sebenarnya aku bru jer pas baca novel beju pengantin mak andam by areila sahimi... dlm mood nk kawen ler kekononnya kn...belek punya belek...tetiba jmpa 1 paragraph nie pasal lagu gadis melayu..waahhhh...terus minda nie berputar2 ke zaman aku study dolu2 since 2004...agak2 apa yg tersirat tue??? haaaaaaaaaaa



"Siapa bilang gadis melayu tak menawan..tak menarik hati tiada memikat..kalaulah sgguh tak mungkin aku tertarik..klo lah sgguh tak mungkin aku kn jatuh..........."


yeaaaahhhhhh...1st bunyi ring tone yg aku guna time permulaan cinta aku dan si dia...ceeeehhhhh...melayu sesgtkan lagu tersebut...kekonon..tuela ayat yg sesuai utk aku..hahahhaha....gadis melayu sesgt...alhamdulillah..pertemuaan aku dgn si dia yang bermula saat2 ktorg diorientasikan mula2 masuk KUTPM...then ktorg lebih rapat dan terus rapat...rapat dan raaaaappppaaattt :)


ermmmm....mode if xde bunyi tersebut :(

hahhaahha..bler abes jer orientasi..ktorg still keep in touch lg..selalu jer jmpa n borak2.. kadang2 aku rasa dia sesgt istimewa utk diri aku...alhamdulillah.. pengetahuan dia ttg agama mmg bgus... senang..klo kita dpt berkwn ngan org yg ada pengetahuan agama dan melaksanakan pengetahuan tersebut...sebab utama..dia mampu memberi teguran dan nasihat kt kita kn... almaklumla...aku nie kn kategori peramah yang sgt..sume bnda aku tnya..hehehhe :)


~~mode : rindu sgt kenangan di tangga seroja bulan 8 2004~~

No comments:

Post a Comment